6 feb. 2011

Födelsedagsmys

med mina småtjejer hade jag igår.

Kvällen innan förhörde sej Ida hur dags jag brukar gå upp på morgonen..ja så där kl sex svara jag.
Oj så tidigt sa Ida, mm men ibland ligger jag till halvsju.. Okej sa Ida o såg lite gladare ut!

Strax efter sex på lördagsmorgonen hörde jag tjejerna slamra ute i köket...Fast jag sov ju förstås!?!

Med buller och bång kom de in och sjöng så vackert med kaffe och paket, tack mina små flickor!

Vi åkte och badade på dagen och på kvällen åkte vi in till stora staden Uppsala och gick på bio, en 3D film som hette Trassel. En barnfilm var det (jag är ju bara barnet) och den var riktigt bra, de e klart man måste ha barnasinnet i behåll och de har jag. Spännande va de ju med att kolla på 3D och det var en upplevelse bara det! En aktivitetsfylld födelsedag blev det med gott resultat!

// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar