21 feb. 2011

Dubbel liv

När vi startade våran blogg, då på zoomin, från början. Då var det ju häst vi skrev om och det var det som livet kretsade kring.

Vårat "nya" liv som hästägare. När jag senare började blogga från mobilen, så fick man automatiskt en mobilblogg, en blogg som jag inte har vetat hur man går in på egentligen.
Först nu när vi fick byta till blogspot så upptäcktes mobilbloggen, så jag har levt ett dubbelliv. Alla inlägg som hamnat här har även hamnat där.

Jag har nu gjort om den mobilabloggen till en vanlig blogg, där kan man gå in och läsa om mig och det jag skriver om. Eftersom jag numera sällan skriver "häst" så känns det lite tokigt, vi startade ju denna blogg ihop just om hästarna.

Så mina inlägg kommer numera att hamna här. Visserligen kanske jag även skriver här någon gång men som mitt liv ser ut nu så kommer det troligtvis bli BEBIS blogg ett tag nu.

//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar