22 jan. 2011

Halva helgen

har nu redan gått!

Var o hämta Sandra och Vovven Nallah igår på Arlanda, Nallah ska opereras på måndag, ajaj.

Under em var det fullt hus här med en massa kompisar till barnen, kul nu börjar de bli riktigt stora.

Premiärtur till badet i kommunen som varit stängt under nästan ett år för renovering, var faktiskt riktigt fint och fräscht! Varmt och skönt var vattnet oxå, bubbelbadet var väldigt varmt och strålarna var hårda, skönt!
Kvällen avslutades med Lets dance och pizza eller för min del Kebab med bröd, smaskigt!

Sandra träffade sina kompisar för första gången på länge,ja o va hände då.....Hennes iphone blev stulen, vilka äckligt tråkiga mänskor det finns, så trist....men det är polisanmält, nu efteråt kom mina mammahormoner fram och hade de varit inatt och jag hade kunnat åkt hade jag åkt dit och lekt polis, en riktigt förbannad polis! Ingen hade fått gått ut utan yttre och inre kroppsvisitering!

Här hemma e de fullt ös fast det inte borde vara det, Nallah ska ha lugn o ro och får inte leka eller hoppa, men se de rekommendationerna fungerar inte så bra, Nallah förstår inte det......Vi ska de om jag kan få hit mannen som kan tala med hundar..han borde ta ett ordentligt snack med Obamabom oxå!

// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar