10 mars 2011

Måste bli kär igen

I våran Katina...
Red henne idag för första gången på evigheter... Kan inte påstå att jag sa ååhh äntligen! Undrar om det är som Linda säjer, att ja fick en dålig feeling efter jag ramla av henne, kan vara så..

Efter lite ensamt tänkande ska jag upp på henne igen i helgen o verkligen försöka göra mitt bästa känslomässigt.. O inte ha på mej overallen, ja va ursvettig efter ritten idag!
Ida red Bangsi först men vi bytte sen,,, o i Bangsi är jag kär även fast han e hopplös ibland...
Hmmm Linda kan nog ha rätt i sim teori....

//Johanna

2 kommentarer:

  1. Tror nog jag har rätt;-) Det va ju trots allt inge kul, du fick ju rejält ont o ganska länge.

    Men sen e hon ju ett sto också.....

    SvaraRadera
  2. Mm hon e ju det,vi kanske ska ta en liten miniKátina på henne eller en miniBangsi?

    Kanske håller sej på mattan ett tag då;-)

    SvaraRadera